تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۳۵۷
سوال: من بسته آموزشی را خریدم ولی پست ها برای من باز نشده؟
جواب: شما بعد از خرید بسته باید اول با وارد کردن ایمیل و پسووردتان وارد سایت شوید.

سوال: در حین خرید مشکلی بوجود آمد که تراکنش نا موفق بود اما پول از حساب من کم شده.
جواب: دوست عزیز اگر تا ۴۸ ساعت مبلغ به حساب شما بازنگشت شماره تراکنش خرید را از طریق صفحه تماس با ما  اعلام کنید تا از طریق بانک پیگیری کنیم. توجه داشته باشید که برای این منظور داشتن شماره تراکنش الزامی است. اگر در حین انجام خرید نتوانستید آن را یادداشت کنید از طریق بانک خودتان می توانید آن را دریافت نمایید.

سوال: من یک بسته را اشتباهی خریدم لطفا آن را با بسته دیگری جایگزین کنید.
جواب: از نظر نرم افزاری ما امکان حذف یک بسته و جایگزینی آن با بسته دیگری را نداریم. پس لطفا در انتخاب بسته دقت کنید چون امکان جابجایی وجود ندارد.
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: